Happiness.

Stiti melodia  aia  de la  Black Eyed  Peas, i got a  feeling?  Well,imi descrie perfect starea, desi vremea  e ploioasa iar eu nu  suport ploaia  sau  orice  chestie umeda si rece, am senzatia  aia de bine.

Sa trecem la  subiect, m-am trezit destul de  „cu  curu’ in  sus” ca  nu am  dormit bine,  dar o cafea  tare  rezolva  multe… am  ascultat  cateva melodii  placute auzului meu fin si mi-am  amintit, in mod  intamplator ca  azi e  sambata,e  weekend si e vacanta, ce fac? N-am vorbit cu  nimeni  dar  sper sa  ajung diseara  la o petrecere  ceva…chiar am dispozitie defapt am observat ca  am  dispozitie mereu si chiar  sper ca  azi nu  sunt  singura  care  se  simte  asa, in  cazul in  care   se lasa  cu distractie, revin maine  cu impresii.

XOXO

P.S: mi-am boteza  catelusa  de  care inca nu am povestit,Lexie.

Lasă un răspuns

